Promo Tupperware April 2018 - Perubahan masyarakat dalam zaman digital ditandai oleh kalangan milenium yang memainkan peranan penting dalam ekonomi dunia. Menyasarkan segmen milenium adalah kunci kepada perniagaan yang semakin meningkat. Termasuk Tupperware yang lebih sinonim menyasarkan ibu-ibu.
Tidak mahu kehilangan kereta api, Tupperware juga membersihkannya dengan menjadikan segmen itu menjadi milenium yang lebih muda. "Jenama mesti bertindak balas terhadap pelebaran pasaran, dan komunikasi dan produk kami harus mencapai segmen yang lebih muda kerana mereka akan menjadi pengguna masa depan," kata Pengurus Produk Promo Tupperware April 2018, Edwin Jonathans pada sidang akhbar mengenai pelancaran siri Web dan produk terbaru Tupperware di South Quarter , Rabu (21/3/2018).
Jenama mesti bertindak balas terhadap pelebaran pasaran. Cara kami berkomunikasi dan produk yang kami belanjakan perlu mencapai segmen yang lebih muda kerana mereka akan menjadi pengguna masa depan. Jenama mesti bertindak balas terhadap pelebaran pasaran. Cara komunikasi dan produk yang kami belanjakan mesti mencapai segmen yang lebih muda kerana mereka akan menjadi pengguna masa depan (News City / Lilis Setyaningsih) Pengurus PR & Marcomm Tupperware Indonesia Eka Sweta Putri berkata, kini terdapat 200,000 jualan Tupperware, yang memasuki milenium sekitar 40 peratus.
Berita selengkapnya : https://slwdesigns.blogspot.com/2018/02/katalog-promo-tupperware.html
Tidak ada komentar:
Posting Komentar